کد خبر: توزیع-بیش-از-700-تن-مرغ-تنظیم-بازار-در-استا
۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۸

به گزارش گروه اقتصاد سلامتی خبرگزاری سلامت به نقل از  شاتا، محمد رفیع سلطانزاده با بیان این مطلب، افزود: با هدف تنظیم بازار محصولات پروتئینی بویژه مرغ، و بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار استان توزیع مرغ در سراسر استان آغاز شد و در مرحله اول 700 تن مرغ تنظیم بازار به عاملین توزیع تحویل و توزیع شد.

وی تصریح کرد: در مرحله دوم اجرای این طرح 550 تن مرغ به عنوان سهمیه در استان سیستان و بلوچستان قرار گرفته و طی روزهای آینده بین شبکه های عرضه استانی، شامل فروشگاههای زنجیره ای و فروشگاههای عرضه کننده مواد پروتئینی منتخب توزیع خواهد شد.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان قیمت مرغ تنظیم بازار را 15 هزار تومان عنوان کرد و گفت: در زمینه تامین مرغ تنظیم بازار مشکلی وجود ندارد و در صورتی که مردم در زمینه توزیع تخلفاتی را مشاهده نمودند مراتب را با سامانه 124 درمیان گذاشته تا بررسی لازم صورت پذیرد.

سلطانزاده از مدیران مراکز توزیع خواست تا شرایطی را فراهم نمایند که سلامت مردم با توجه به شیوع کرونا به مخاطره نیفتد و تمامی دستورالعملهای بهداشتی را هنگام توزیع رعایت کنند و مردم نیز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک و استفاده از کارت بانکی جهت پرداخت اقدام به خرید در سلامت نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha