کد خبر: توزیع-بیش-از-400-بسته-یلدانه-میان-نیازمند
۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۸
توزیع بیش از 400 بسته یلدانه میان نیازمندان خراسان شمالی

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی؛ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مانه و سملقان گفت: در راستای رسالت بشردوستی، نوع دوستی و فعالیت های خیرخواهانه هلال احمر، جوانان و داوطلبان این شعبه اقدام به اجرای طرح «یلدانه» با شعار «یلدا برای همه» کردند.

جواد جهانی با اشاره به اجرای طرح «یلدانه» با شعار “یلدا برای همه” اظهار کرد: این طرح با هدف گسترش همدلی و مهربانی در جامعه در آستانه شب یلدا در جمعیت هلال احمر این شهرستان برگزار شد.

جهانی  اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ بسته به مناسبت شب یلدا بین مرکز توانبخشی سالمندان نشاط، مرکز نیکوکاری کودکان بی سرپرست ریحانه و پایگاههای امداد و نجات بین شهری پایگاه آتش نشانی و پایگاه اورژانس ۱۱، بیمارستان پورسینا و همچنین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

توزیع بیش از ۲۱۰ بسته یلدانه بین نیازمندان بجنورد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بجنورد نیز از آماده سازی و توزیع بیش از ۲۱۰ بسته میوه شب یلدا بین نیازمندان خبر داد.

ابراهیم پرفند گفت: طرح یلدانه به منظور مشارکت خیرین و داوطلبان در فعالیتهای عام المنفعه و تحقق اهداف بشردوستانه جمعیت و ترویج فرهنگ نوع دوستی برای کمک به نیازمندان در ایام ولادت حضرت زینب (س) وشب یلدا اجرا می شود.

وی افزود:  210 بسته یلدانه به کمک خیرین، داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان بجنورد آماده شده و بین نیازمندان، خانواده های متاثر از کرونا، خانه سالمندان، مراکز توانبخشی، پایگاههای امدادو نجات بین شهری و... توزیع خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha