کد خبر: توزیع-بیش-از-3-هزار-بسته-معیشتی-در-خراسا
۲۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۰۳
توزیع بیش از 3 هزار بسته معیشتی در خراسان جنوبی

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی هلال احمر خراسان رضوی،محمدرضا رضایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا جمعیت هلال احمر در راستای ماهیت بشر دوستانه خدمات مطلوبی به خانوارهای آسیب دیده از این ویروس انجام داده است.

وی با اشاره به نهضت کمک های مومنانه جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، اظهار کرد: در گام سوم از مرحله چهارم این نهضت سه هزار و 700 بسته معیشتی عیدانه در سطح استان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: ارزش ریالی این بسته ها بیش یک میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است.

وی با بیان اینکه در اسفند ماه سال جاری تعداد 10 هزار ماسک و دو هزار ژل ضد عفونی کننده بین نیازمندان توزیع شده است، عنوان کرد: توزیع تعداد 465 جعبه کمک های اولیه به ارزش 93 میلیون ریال نیز از دیگر اقدامات نهضت کمک های مومنانه در این مدت بوده است.

رضایی ادامه داد: همچنین 879 ثوب البسه و پوشاک به ارزش 124 میلیون تومان بین افراد کم برخوردار و آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

وی با قدردانی از نیکوکارانی که همواره یاری گر هلال احمر برای کمک به نیازمندان هستند، گفت: خیران علاوه بر مراجعه به 11 شعبه جمعیت هلال احمر در سطح استان برای اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی، می‌توانند از ظرفیت 80 خانه هلال واقع در روستاهای استان برای کمک به نیازمندان استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha