کد خبر: توزیع-بیش-از-۵-هزار-بسته-نوشت‌افزار-می
۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۴
توزیع بیش از ۵ هزار بسته نوشت‌افزار میان دانش‌آموزان آغاجاری

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، بهمن بهبهانیان، مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: اداره آموزش این بسته‌های نوشت‌افزار را تهیه کرده است و با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره بهزیستی در اختیار دانش‌آموزان بی‌بضاعت مدارس مناطق محروم قرار داده است.

وی افزود: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری در کنار وظایف تکلیفی خود در زمینه تولید نفت و گاز، با استفاده از ظرفیت‌های موجود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اقدام‌های قابل توجهی را در زمینه آموزش و کمک به مدارس با هماهنگی و مشارکت آموزش و پرورش انجام داده است.

مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری اظهار کرد:‌ همسو با این هدف از ابتدای پارسال تاکنون بیش از ۶۰ دستگاه کولر گازی در اختیار مدارس مناطق محروم در جوار تأسیسات قرار گرفت و در نیمه نخست امسال نیز تعمیر و بازسازی ۹ مدرسه در شهرستان امیدیه و بخش جایزان پایان یافت.

بهبهانیان با اشاره به اهمیت مباحث آموزشی عنوان کرد: هر ساله با توجه به کمبودها و شرایط منطقه، شرکت نفت وگاز آغاجاری کلاس‌های آموزشی کنکور و کلاس‌های تقویتی برای دانش آموزان شهرستان‌های همجوار برگزار می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha