کد خبر: تورنمنت-چهارجانبه-به-جوانان-و-نوجوانا
۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۳۱
تورنمنت چهارجانبه به جوانان و نوجوانان كمك مى كند

ه گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از سايت رسمى فدراسيون فوتبال امين راستى پس از نخستين بازى جوانان در جام حافظان سلامت و پيروزى مقابل تيم اميد پيكان گفت:جا دارد در ابتدا تشكر كنم از كميته فنى و جوانان فدراسيون كه زمينه برگزارى اين تورنمنت را فراهم كردند و ما همچنين تيم نوجوانان سه بازى تداركاتى خوب را با وجود محدوديت هاى ناشى از بحران كرونا تجربه مى كنيم. فكر مى كنم هيچ چيزى در اين مقطع به اندازه بازى تداركاتى براى ما مفيد نيست و به كادر فنى هر دو تيم كمك نمى كند.همچنين جا دارد از آقاى پورموسوى و همكارانشان تشكر كنم كه در مرحله مقدماتى تيم را هدايت كردند و اميدوارم ما هم با هدايت آقاى مظلومى در دور نهايى موفق باشيم و بتوانيم به جام جهانى صعود كنيم.

مربى تيم ملى فوتبال جوانان اضافه كرد:كار ما در اين مرحله براى رساندن بچه ها به شرايط بازى و آمادگى مطلوب بسيار سخت بود با اين وجود تمرينات خوبى داشتيم و تلاش مى كنيم رفته رفته به شرايط مسابقه برسيم. بازى اول هم بسيار مفيد بود اگرچه بچه ها تمرينات سنگينى داشتند و هنوز آمادگى مناسب را ندارند با اين وجود عملكرد خوبى داشتند و تيم حريف هم انگيزه زيادى داشت. فكر مى كنم در هر بازى وضعيت تيم بهتر خواهد شد و آقاى مظلومى هم مى توانند نفرات مورد نظر خودشان را بر اساس عملكردى كه در بازى ها دارند انتخاب كنند.

راستى در پايان گفت:هنوز به سطح مطلوبى كه در نظر داريم نرسيده ايم اما اميدوارم در بازى هاى بعدى شرايط جسمى بازيكنان هم بهتر باشد. كار اصلى ما در اردوى بعدى شروع مى شود كه با شناسايى شاكله اصلى تيم مى توانيم برنامه هاى فنى و تاكتيكى مورد نظر را اجرا كنيم. بايد بدانيم در تاشكند كارى بسيار سختى داريم و بازى اول مقابل ازبكستان مى تواند بسيار تاثيرگذار باشد.بچه ها بايد اهميت و حساسيت اين بازى ها خصوصا مسابقه اول را درك كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha