کد خبر: توانایی-تولید-و-صادرات-در-بسیاری-از-حوز
۲۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۴۶
توانایی تولید و صادرات در بسیاری از حوزه ها را داریم

به گزارش گروه اقتصاد سلامتی خبرگزاری سلامت به نقل از  شاتا، قاسم نوده فراهانی در نشست خبری رونمایی از دستگاه ضدعفونی کننده محیط با اُزن گفت: اتحادیه تهیه و توزیع کنندگان تجهیزات، لوازم پزشکی و آزمایشگاهی تهران با توجه به ارزش و اهمیت آشنایی مردم با تولیدات داخلی و افزایش استفاده عموم جامعه به دنبال این آگاهی و در راستای تبعیت و پیروی از فرموده مقام معظم رهبری برای رشد و جهش تولید داخلی از تولیدات داخلی حمایت می کند.

وی با بیان اینکه هرچند تحریم ها مشکلاتی را ایجاد کرده است؛ اما همین رویه موجب شد به تولیدات داخلی در کشور توجه شود، افزود: اگر تحریم نبود همچنان کشور در خدمت بازار تولیدات دیگر کشورها باقی می ماند.

نوده فراهانی بیان کرد: همانند صنایع دفاعی که توانستیم به خودکفایی و صادرات دست یابیم در زمینه تجهیزات پزشکی و بسیاری موارد دیگر تولیدات داخلی توانایی صادرات خواهند داشت و کافی است برخی شرایط لازم و حمایت های مورد نیاز مهیا گردد.

رئیس اتحادیه تهیه و توزیع کنندگان تجهیزات، لوازم پزشکی و آزمایشگاهی تهران افزود: در گذشته حتی سرنگ نیز وارد می شد؛ اما اکنون به یکی از صادرکنندگان این محصول پزشکی تبدیل شده ایم و دستگاه ضدعفونی محیطی با ازن نیز کیفیت و استانداردهای لازم برای صادرات را دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha