کد خبر: توافق-ارزشمند-هیات-ایرانی-با-دبیرکل-کن
۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۵:۰۴

به گزارش گروه ورزشی طبنا (خبرگزاری سلامت) مازیار ناظمی مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به توافق ارزشمند هیات ایرانی مرکب از معاون قهرمانی وزارتخانه و مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و فدراسیون فوتبال در مالزی و دیدار با دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت : توافق بزرگ مالزی، هم حق باشگاهها را حفظ کرد و هم تیم ملی را نجات داد و کنفدراسیون فوتبال آسیا تضمین کتبی داد میزبانی های ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حفظ گردد.

سخنگوی وزارت ورزش گفت : خوشبختانه در چند روز گذشته وحدت و همراهی بسیار خوبی در نزد مدیران ، فدراسیون فوتبال و همراهی و کمک موثر وزیر ورزش و دولت با حمایت گسترده رسانه‌ها بخصوص صدا وسیما و البته هواداران باشگاهها و فوتبال و مردم شکل گرفت و توانستیم از حق فوتبال و کشور دفاع کنیم.

ناظمی افزود : طبق توافق با مقامات کنفدراسیون فوتبال اسیا، فقط دو بازی مرحله حذفی استقلال و شهر خودرو با انتخاب ما در امارات است و مابقی میزبانی ها در ایران خواهد بود.

سخنگوی وزارت ورزش گفت: با این دیپلماسی دقیق و خردمندانه، تیم ملی فوتبال ایران هم نجات یافت و امیدوارم با حضور هزاران هزار تماشاگر علاقمند کشور با شکست حریفان، ششمین جام جهانی را هم تجربه خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha