کد خبر: تهیه-سبدهای-معیشتی-برای-کمک-به-خانواده
۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۹:۳۷

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، یونس عالی پور در بازدید از بانک تجهیزات پزشکی امانی و دبیرخانه طرح ویزای معنوی اربعین هلال احمر استان قم ضمن تقدیر و تشکر از همه متولیان در هلال احمر اعم از مسئولان، کارکنان، داوطلبان و جوانان گفت: هر سال در مناسبت‌ها و حوادث مختلف و همچنین از آغاز شیوع ویروس کرونا این جمعیت حضور جدی داشته و خدمات قابل توجهی را ارائه کرده است.

وی افزود: هلال احمر به خصوص در مراسم پیاده روی اربعین در مسیر نجف به کربلا خدمات چشمگیر و حائز اهمیتی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) انجام داده است.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا اعزام زائرین به عتبات عالیات مقدور نیست اما این امر نباید در خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم خللی ایجاد کند.

عالی پور اظهار کرد: خدماتی که در موکب های اربعین در سال های گذشته انجام می شد در سال جاری در حوزه های مختلف امداد و درمان، تهیه سبدهای معیشتی، اقدامات فرهنگی، ضدعفونی معابر، خیابان ها و مکان های بهداشتی و درمانی خواهد بود.

وی گفت:  در این حوزه ها هلال احمر نیز همگام با سایر ارگان ها حضور فعال و جدی داشته و خواهد داشت که جای تقدیر و تشکر دارد.

گفتنی است؛ طرح ویزای معنوی اربعین به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان قم با هدف کمک به خانواده های نیازمند اجرا می شود.

همشهریان عزیز جهت شرکت در این امر عظیم و معنوی می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 5567678018 نزد بانک ملت و شماره کارت  6104337432089074 واریز کنند و یا با مراجعه به دبیرخانه مجمع خیرین هلال احمر قم واقع در خیابان شهید لواسانی نبش کوچه 7 ساختمان جمعیت هلال احمر استان قم کمک های نقدی و غیر نقدی خود را اهداء نمایند.

همچنین در صورت هر گونه پرسش و راهنمایی جهت شرکت در این طرح معنوی با شماره تلفن 37708453 تماس حاصل نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha