کد خبر: تهیه-بسته‌های-معیشتی-و-بهداشتی-در-قال
۲۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۰۴
تهیه بسته‌های معیشتی و بهداشتی در قالب اجرای طرح نذر آب 3

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از اهدای بسته های معیشتی، بهداشتی و آشامیدنی به ارزش ریالی حدود 3 میلیارد و 200 میلیون ریال توسط جمعیت هلال احمر گیلان با مشارکت خیرین و مردم نوعدوست گیلان به استان سیستان و بلوچستان در اجرای طرح "نذر آب 3" خبر داد.

وی ضمن اشاره به اقدامات هلال احمر استان در اجرای طرح "نذر آب 3" بیان کرد: امسال نیز همانند 2 سال گذشته در این طرح استان گیلان به عنوان پشتیبان استان قم در اجرای طرح "نذر آب" قرار گرفته است و به ارائه خدمت در شهر ایرانشهر واقع در استان سیستان و بلوچستان خواهد پرداخت.

غلامی با اشاره به جمع آوری کمک های مردم نوعدوست و خیرین گیلان اظهار کرد: در سراسر استان، مردم گرانقدر و نوعدوست کمک های خود را به اقشار آسیب پذیر استان سیستان و بلوچستان اهدا کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به دیگر اهداف هلال احمر گیلان به عنوان پشتیبان استان قم در اجرای طرح "نذر آب ۳" گفت: جمعیت هلال احمر گیلان در زمینه کاروان های سلامت، معیشت و فرهنگی در سیستان و بلوچستان به همراه استان قم به فعالیت خواهد پرداخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha