کد خبر: تمهیدات-دانشگاه-علوم-پزشکی-مشهد-برای-پ
۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۶

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر علی اصغر انجیدنی افرود: اگر چه شاهد روند کاهشی مبتلایان در مشهد و بیشتر شهرستانهای خراسان رضوی هستیم اما با توجه به برپایی مناسبتهای روزهای گذشته و پیش روی، احتمال ورود به موج ششم در اواخر مهرماه امسال دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: در این راستا طی روزهای آتی  قرارگاه عملیاتی دانشگاه به عنوان ستاد اجرایی مدیریت کرونا در خراسان رضوی به صورت فعال و ۲۴ ساعته فعالیت خواهد کرد.

وی ادامه داد: تمام کمیته های زیر مجموعه  قرارگاه عملیاتی کرونا شامل بهداشت، درمان ، آموزش ، اطلاع رسانی ، دارو و تجهیزات در حوزه های تحت پوشش موارد را به صورت فعال رصد خواهند کرد.

وی ادامه داد: در این راستا پوشش فراگیر واکسیناسیون، اقدامات غربالگری  و پیشگیری مرتبط  با برپایی مراسم شهادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام حسن مجتبی (ع) ، استفاده از ظرفیت های مردمی برای رعایت پروتکلهای بهداشتی و الزام به استفاده از ماسک و بازدید و نظارت اصناف بویژه در اطراف حرم مطهر مورد تاکید است.

دبیر ستاد اجرایی مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در بحث درمان و مدیریت  تخت های بیمارستانی و همچنین ویزیت بیماران سرپایی و دارو وتجهیزات تمهیدات لازم اتخاذ  شده است.

دکتر انجیدنی اظهار امیدواری کرد که با تمهیدات و پیش بینی های انجام شده مشهد و خراسان رضوی موج ششم کرونا را تجربه نکند و در صورت شیوع این بیماری به خوبی مدیریت شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha