کد خبر: تمرکز-wkf-در-برگزاری-مسابقات-آزمایشی-کار
۲۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۶
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک  فدراسیون جهانی کاراته این هفته میزبان یک رویداد آزمایشی در لیسبون (پرتغال) است تا عملکرد دستورالعمل های کاراته در حوزه مبارزه با پاندمی کووید19 را در مسابقات بزرگ آینده تجزیه و تحلیل کند.
WKF تصمیم گرفته است تا به منظور تضمین سلامتی مسابقه دهندگان و اعضای ستاد در کلیه رویدادهای WKF و همچنین اطمینان از کاربرد صحیح دستورالعمل های کرونایی، رویداد آزمایشی WKF COVD-19 را طی آخر هفته برگزار کند.
تمام الزامات مختلف و مقررات جدیدی که می بایست در مسابقات و در نتیجه شیوع ویروس کرونا اجرا شوند ، در این رویداد مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.این مسابقه با همکاری فدراسیون کاراته پرتغال برگزار می گردد و هدف آن نشان دادن کارایی دستورالعمل های WKF COVID-19 و ساده سازی پروتکل اصلاح شده مسابقات برای به حداقل رساندن تأثیرات اپیدمی در رویدادهای بزرگترخواهد بود.
پایتخت پرتغال قرار است سال آینده میلادی محل برگزاری اولین رویداد بین المللی تقویمWKF باشد چراکه مسابقات قهرمانی لیگ برتر کاراته وان در2021  و در شهر لیسبون افتتاحیه فصل جدید این رقابت های خواهد بود.
این رویدادقرار است از 19 تا 21 فوریه 2021 در پرتغال برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha