کد خبر: تمرکز-پذیرش-در-بیمارستان-امام-رضاع-به
۳۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۵

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، دکتر شاپور بدیعی در حاشیه نشست کارگروه مراقبت و درمان کووید-۱۹دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با وب دا خاطر نشان کرد: تا پیش از این قرار بود که اورژانس عدالتیان از زیر بار کرونا خارج شود اما با توجه به افزایش موارد ابتلا و جلوگیری از ایجاد دغدغه برای هموطنان، در شرایط فعلی مقرر شد بیمارستان امام رضا(ع) پذیرش بیماران مبتلا به کووید-۱۹ را در اولویت خود قرار دهد و در بیمارستان قائم(عج) نیز تمرکز بر ارائه خدمات به بیماران غیر کرونایی باشد.

وی تصریح کرد:بر این اساس دو مرکز درمانی اصلی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با برنامه ریزی های مناسب به بیماران کرونایی و غیر کرونایی اختصاص یافت تا هیچ یک از گروه ها دچار خلل در روند درمان نشوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: دیگر مراکز درمانی نیز ۵۰ درصد از ظرفیت خود را به بیماران غیر کرونایی اختصاص داده و باقی ظرفیت را برای استفاده در شرایط ضروری خالی نگه خواهند داشت.

دکتر بدیعی با تاکید بر اینکه همچنان بیمارستان شریعتی به عنوان مرکز ارجاع بیماران کرونایی خواهد بود اظهار امیدواری کرد: با همکاری مردم به زودی با کاهش بیماران بستری کرونایی، مراکز درمانی زیر پوشش به شرایط عادی در خدمات رسانی بازگردند.

وی تاکید کرد: در این مدت تلاش شده است که در روند ارائه خدمات به بیماران کرونایی و غیر کرونایی هیچگونه خللی وارد نشود به نحوی که دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این حوزه رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا ضمن قدردانی از تمامی مسئولان ارشد استان و تمامی مدیران سازمان ها در همراهی و هماهنگی مدیریت و کنترل کرونا اظهار کرد: مهمترین نکته در پیشگیری از این بیماری حفظ بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی است تا بتوانیم با همکاری بیش از پیش مردم و مسئولان به این شرایط فائق آییم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha