کد خبر: تمدید-محدودیت-های-کرونایی-در-استان-ایل-2
۳ آبان ۱۳۹۹، ۹:۱۱

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور،  متن اطلاعیه ستاد استانی مبارزه با کرونا به شرح زیر است:

بسمه تعالی

در پی تشدید وضعیت کرونا در مناطق مختلف استان بنا به پیشنهاد ستاد استانی و تأیید ستاد ملی کرونا محدودیت های ایجاد شده به مدت یک هفته دیگر تمدید می شود. بر این اساس، محدودیت ها به شرح ذیل اعلام می گردد:

 کلیه مدارس در مناطق قرمز و نارنجی استان به مدت یک هفته دیگر به شکل مجازی و غیر حضوری دایر است. مدارس شبانه روزی، دانشگاه ها، حوزه های علمیه،آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه ها، کتابخانه ها،  استخرهای سرپوشیده، تئاتر و مراکز مشابه، موزهها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاههای زنانه و سالنهای زیبایی، باشگاه های ورزشی و بدنسازی، ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، کافه، قهوه خانه و چایخانه‌هاشهربازی، آرامستان ها و ... از دیگر مصادیق محدودیت تعطیل یک هفته ای در مناطق قرمز ونارنجی استان است.

همچنین برگزاری همایش ها، مراسمات و گردهمایی ها در قالب های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ... چاپ، نصب و تبلیغ اعلامیه ترحیم در مکان های عمومی و فضای مجازی ممنوع است.

 همه دستگاه های دولتی و غیردولتی موظف هستند به افراد دارای علائم بیماری کرونا یا شبیه به آن برای عدم حضور در سر کار همکاری کنند.

بر اساس این گزارش مناطق قرمز و نارنجی استان به شرح زیر اعلام می شود:

? مناطق قرمز استان

۱- ایلام

۲- ایوان

۳- چرداول

۴- دره شهر

۵- ملکشاهی

? مناطق نارنجی استان

۱- دهلران

۲- سیروان

۳- مهران​

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha