کد خبر: تمامی-پرستاران-درگیر-با-کرونا-زیر-پوشش
۳۰ اسفند ۱۳۹۹، ۹:۵۰

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر امیر رضا صالح مقدم با اشاره به اینکه اولویت های تشخیصی دریافت واکسن کرونا براساس ابلاغ وزارت بهداشت مربوط به کادر درمان بخش های ای سی یو کرونا، اورژانس کرونا ، بخش های بستری کرونا است، عنوان کرد: به ترتیب اولویت فراخوان از کادر پرستاری انجام شده است و تلقیح واکسن کرونا برای این نیروهای خدوم صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینکه در ادامه واکسیناسیون مرحله دوم این طرح اجرایی شده و بخش های دیگری از کادر پرستاری مرتبط با کرونا واکسینه شدند، اظهار کرد: تا پایان اسفند ماه 99 تقریبا تمامی کادر پرستاری مرتبط با کرونا واکسینه می شوند.

دکتر صالح مقدم با اشاره به اینکه کادر پرستاری بیمارستانهای ابن سینا و حجازی در بیمارستان قائم سهمیه واکسن خود را دریافت کردند، ادامه داد: امروز نوبت دوم واکسن پرسنلی که مرحله اول واکسن را دریافت کردند انجام شد.

مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه نوبت دوم دریافت واکسن کرونا 28 روز بعد از نوبت اول آن تلقیح خواهد شد، اظهار کرد: با سهمیه جدیدی که در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار گرفته است امیدواریم به زودی واکسیناسیون تمامی کادر درمان واجد شرایط انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha