کد خبر: تلاش-جهادی-در-تمرینات-عامل-موفقیت-در-ما
۱۲ آبان ۱۳۹۹، ۱۸:۴۲

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار"حسن کرمی" در جمع فرماندهان، معاونان و مسئولان یگان های ویژه ناجا ضمن تبریک هفته وحدت و همچنین گرامی داشت یاد و خاطره شهدای بزرگوار و ارزشمند انقلاب اسلامی، شهدای عرصه نظم و امنیت و شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: این روزهای مبارک که در واقع مربوط است به ولادت پیامبر وحدت آفرین و عظیم الشان اسلام(ص) را به جهت فرصت مشترکات و آنچه که مذاهب اسلامی را بیشتر به یکدیگر نزدیک می کند مغتنم می شماریم، چرا که در این روزها قلب ها به هم پیوند می خورند و این یک حرکت انقلابی است.

وی با اشاره به لزوم حفظ و پاسداری از دستاوردهای انقلاب و آرمان های شهدا، بیان کرد: شهدای بزرگوار و ارزشمند ایران اسلامی با جانفشانی خود، آسایش و امنیت را برقرار کردند و با فداکاری و به برکت خون شهدا، جبهه ای به وسعت جبهه مقاومت گشوده شده است، روش و سیره شهدا باید سرلوحه امور زندگی همه افراد جامعه و به عنوان وظیفه ای همگانی قلمداد شود.

سردار" کرمی" با بیان اینکه آمادگی و توان عملیاتی جزو اولویت های یگان های ویژه است، اظهار داشت: هر چه در میدان های تمرین و کارگاه های آموزشی، کار و تلاش جهادی بیشتری انجام شود، در ماموریت ها موفق تر خواهیم بود، رمز موفقیت در ماموریت ها، تمرینات مدون، با برنامه و آموزش های نوین است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا تصریح کرد: باید با بررسی تجربیات از ماموریت های گذشته، ضمن شناسایی نقاط ضعف و مرتفع نمودن آن ها، در جهت حفظ و ارتقای نقاط قوت کوشا باشیم.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با اشاره به آیه شریفه"اشداء علی الکفار و رحماء بینهم" خاطر نشان کرد: در کنار تمام آموزش ها که با دقت و جدیت دنبال می شود باید به مسائل اعتقادی، اخلاقی و رفتار اسلامی توجه ویژه شود و تمام ماموریت ها و برنامه ها بر پایه اصول اخلاقی و اعتقادی باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha