کد خبر: تلاشی-برای-کشتن-یک-مگس-که-به-انفجار-یک-م
۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۱۷
تلاشی برای کشتن یک مگس که به انفجار یک مرد فرانسوی ختم شد!
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سلامت به نقل از Insider، یک مرد فرانسوی با مگس کش برقی یک مگس را تعقیب کرده و به طور تصادفی با این کار باعث منفجر شدن خانه خودش شد. مردی در فرانسه سعی کرد مگس آزاردهنده‌ای را از بین ببرد و در نهایت خانه خود را منفجر کرد. این مرد که در حدود 80 سالگی قرار دارد، از یک مگس کش برقی برای این کار استفاده کرد که با نشت گاز در خانه او واکنش نشان داد و به جای نابودی مگس، خانه او را نابود کرد. بر اساس گزارش‌های محلی، این انفجار باعث سوختگی جزئی وی شده و خانه وی بعد از این حادثه غیرقابل سکونت است.
  • از سرنوشت مگس البته اطلاعی در دست نیست.
گزارش‌های محلی می‌گویند، مردی در دوردون فرانسه هنگام تلاش برای کشتن مگس، به طور تصادفی خانه خود را منفجر کرد. به گزارش روزنامه محلی سود اوست، این مرد مسلح به یک مگس کش برقی بوده است. هرچند آنچه که در آن زمان نمی‌دانست این بود که در خانه‌اش نشت گاز وجود دارد. بر اساس این گزارش، واکنش بین گاز و مگس کش باعث انفجاری شد که سقف خانه او را فرو ریخت. سود اوست گزارش داد، این مرد از ناحیه دست دچار سوختگی جزئی شده ولی خانه وی کاملاٌ غیرقابل سکونت است.

موردی مشابه حادثه مگس در سال گذشته...

انفجار روز جمعه اولین باری نبود که تلاش برای از بین بردن یک آفت ریز باعث بروز مشکلات بزرگ‌تری از آنچه که ارزش آن را دارد می‌شود. [caption id="attachment_131174" align="aligncenter" width="800"]تلاشی برای کشتن یک مگس لحظه انفجار حیاط مردی که قصد کشتن سوسک‌ها را داشت![/caption] سال گذشته مردی در برزیل قصد داشت برخی از سوسک‌های حیاط خانه خود را بکشد و در چاله‌ای که در آن بنزین ریخته بود کبریت پرتاب کرد و منجر به یک حادثه دیگر شد. (بدیهی است که او بهترین استراتژی را برای نابودی سوسک‌ها انتخاب نکرده است.)    

مترجم: سید محمد معین حبیبی پاسدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha