کد خبر: تقدیم-۴-شهید-مدافع-سلامت-در-ارتش
۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۰۱
تقدیم ۴ شهید مدافع سلامت در ارتش

به گزارش  گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار دوم پزشک «مصطفی مداح» معاون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارتش  در مراسم بازدید معاون هماهنگ‌کننده ارتش از بخش‌های نوین دانشگاه علوم پزشکی آجا با اشاره به تلاش مجموعه درمانی ارتش در حوزه پیشگیری و درمان بیماری کرونا، اظهار داشت: در مجموع دو سوم از ۳۸ بیمارستان و مرکز درمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال ارائه خدمات بهداشتی به بیماران کرونایی هستند.

وی افزود: در شهر‌های اهواز، رشت و خرم‌آباد صد در صد ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در خدمت بیماران کرونایی بوده و در تهران بیمارستان هاجر نیز به‌طور کامل به این موضوع اختصاص یافته است.

معاون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارتش خاطرنشان کرد: از ابتدای بحث کرونا تا به امروز شش هزار بستری در حوزه کرونایی داشتیم که در مجموع هزار و ۸۰۰ تخت بیمارستانی و ۲۰۰ تخت آی.سی.یو را به حوزه درمان بیماران کرونایی اختصاص دادیم.

امیر مداح با بیان اینکه ۱۴ هزار تخت نقاهتگاهی در پادگان‌ها و شهر‌های بزرگ ایجاد کردیم، گفت: از تعداد شش هزار بیمار بستری، ۱۰ درصد مرگ و میر داشتیم.

وی عنوان کرد: تاکنون در مجموعه نیرو‌های چهارگانه ارتش، ۲۰ نفر تلفات کرونایی داشتیم که از این تعداد، چهار نفر شهید مدافع سلامت شامل دو پزشک و دو پرستار هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha