کد خبر: تعطیلی-۳-مرکز-دندانپزشکی-متخلف-و-غیر-مج
۱۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۳

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی  شیراز، دکتر «علی اکبری» اظهار کرد: در پی اعلام شکایت به کارشناسان اداره نظارت بر دندانپزشکی و کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی مبنی بر فعالیت تعدادی از متخلفان و فعالان غیر مجاز در زمینه دندانپزشکی، موضوع تحت بررسی قرار گرفت.

او با بیان اینکه اداره دندانپزشکی معاونت درمان دانشگاه متولی نظارت بر امور دندانپزشکی است، افزود: در راستای نظارت مستمر بر مراکز دندانپزشکی طی بازدید مشترک کارشناسان اداره نظارت بر دندانپزشکی و کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی، دو مرکز غیرمجاز ارائه خدمات دندانپزشکی و یک مرکز دندانپزشکی متخلف به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی با دستور مقام قضایی تعطیل شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر اینکه هرگونه فعالیت در امور بهداشتی درمانی مستلزم دریافت مجوز از وزارت بهداشت است، گفت: اقدام به فعالیت غیر مجاز در این زمینه، مداخله در امر پزشکی محسوب شده و برابر قوانین جاری با متخلفان برخورد می شود.

دکتر اکبری با بیان اینکه لازم است افراد تنها از مراکز دارای مجوز، خدمات موردنیاز خود را دریافت و از مراجعه به مراکز غیرمجاز خودداری کنند، توصیه کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با شماره ۱۸۱۹ مرکز شبانه روزی پایش مراقبت های درمانی تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha