کد خبر: تعطیلی-دوازده-کافی-شاپ-به-دلیل-سرپیچی-ا
۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۴۵
تعطیلی دوازده کافی شاپ به دلیل سرپیچی از مصوبات ستاد کرونا در اقلید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در فارس،  رئیس مرکز بهداشت   اقلید گفت: با توجه به مصوبات ستاد کرونا شهرستان، اصنافی که به دلیل سرپیچی از این مصوبات همچنان در حال فعالیت غیر قانونی هستند توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت اقلید تعطیل و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می شود.

مهندس«کاوه قدرتی» در ادامه افزود: در طی بازدیدهایی که به صورت ضربتی توسط بازرسان مرکز بهداشت اقلید انجام شد دوازده کافی شاپ تعطیل شدند و همچنین به تعدادی از اصناف که پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کووید۱۹ را رعایت نمی کردند اخطار تعطیلی داده شد.

او در ادامه گفت: از تمامی کسبه و صنوف خواهشمندیم در جهت رعایت مسائل بهداشتی و حفظ سلامتی همشهریان، به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا پایبند بوده و توصیه های کارشناسان مرکز بهداشت را رعایت کنند.

مهندس قدرتی در پایان خاطرنشان کرد: در مبارزه با بیماری کووید۱۹ دو راه اصلی، همراه کردن مردم برای همکاری در روند مبارزه با این بیماری و قطع زنجیره انتقال با شناسایی سریع بیماران می باشد و در این مسیر با هر فردی که تخلف کرد باید در چارچوب مجازات هایی که ستاد مبارزه با کرونا مقرر کرده است برخورد کنیم.

کدخبرنگار41090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha