کد خبر: تعامل-و-همکاری-شرکت-صنایع-نساجی-هلال-با
۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۶:۱۶
تعامل و همکاری شرکت صنایع نساجی هلال با صلیب سرخ گسترش می‌یابد

به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع نساجی هلال ایران؛ «دنیل مونیور روخاس» سرپرست نمایندگی کمیته صلیب سرخ در کشور به همراه جمعی از همکارانش با حضور در شرکت نساجی هلال ایران ضمن بازدید از بخش های مختلف شرکت، در نشستی که با حضور مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره و مدیران شرکت نساجی هلال برگزار شد، در خصوص راه‌های گسترش همکاری و تبادلات به بحث و گفت‌وگو نشستند.

در ابتدای این نشست مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران ضمن شرح مختصری از مشخصات و توانمندی‌های شرکت صنایع نساجی هلال ایران، از توان بالای این مجموعه در حوزه تولید اقلام امدادی گفت که آمادگی تولید، صادرات و تامین اقلام کشورهای همسایه را دارد.

دکتر محمدرضا امیریان ضمن اشاره به همکاری‌های گذشته این مجموعه با صلیب سرخ و سازمان‌های بین‌المللی از آمادگی این شرکت جهت افزایش تبادلات، تولید متناسب با استانداردهای صلیب‌سرخ گفت و ابراز امیدواری کرد که با گسترش همکاری‌ها شاهد تبدیل شدن شرکت نساجی هلال به عنوان قطب تولید اقلام امدادی منطقه باشیم.

سرپرست نمایندگی کمیته صلیب سرخ هم ضمن شرح مختصری از فعالیت‌های این نهاد خصوصاً در کشورهای همسایه مانند عراق، سوریه، افغانستان، یمن و...، بهره‌گیری از توان و ظرفیت جمعیت هلال احمر ایران و خصوصا شرکت نساجی هلال ایران را از برنامه‌های مهم خود دانست و از علاقه خود جهت گسترش تبادلات و همکاری‌های متقابل گفت.

دنیل مونیور روخاس با اشاره به تعامل و همکاری‌های مناسب این نهاد با جمعیت هلال احمر ایران، بهره‌گیری از ظرفیت تولیدی شرکت نساجی هلال جهت تامین اقلام در مواقع ضروری و بحران های منطقه‌ای را فرصت مناسبی دانست و همچنین از آمادگی این نهاد جهت همکاری و تبادل دانش در راستای همگام کردن بیش از پیش تولیدات شرکت نساجی با آخرین استانداردهای صلیب سرخ گفت و ابراز امیدواری کرد که با گسترش همکاری‌ها شاهد تبدیل شدن این مجموعه به یکی از مهمترین تامین‌کنندگان اقلام امدادی در منطقه باشیم.

بازدید از خطوط مختلف تولید کارخانه، آزمایشگاه کنترل کیفی و نمایشگاه اقلام و محصولات شرکت از دیگر برنامه‌های سرپرست نمایندگی کمیته صلیب سرخ و هیات همراه بود که با همراهی و توضیحات تخصصی مدیران فنی شرکت انجام گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha