کد خبر: تصویب-طرح-شفافیت-آراء-نخستین-گام-تحول-د
۱۸ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۱۶
تصویب طرح شفافیت آراء نخستین گام تحول در مجلس است
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت، الهام آزاد  با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تحولگرایی، به ضرورت این امر در مجلس، گفت: تحول باید از خود نمایندگان آغاز شود. اولین گامی که باید در این خصوص برداریم اتمام کار نیمه تمام و طرح شفافیت آرای نمایندگان است که باید در مجلس یازدهم به ثمر برسد.

نماینده مردم نایین، خور و بیابانک در مجلس یازدهم بیان کرد: با شفافیت آرا، در واقع خود را در معرض قضاوت موکلان قرار می دهیم و قطعا زمانی که انسان بداند در معرض دید و قضاوت است، عملکرد بهتری خواهد داشت. اینگونه می دانیم آرایی که می دهیم بررسی شده و کارشناسی شده است.

این نماینده مجلس در خصوص  اهمیت به امر مردمی سازی و کارآمدسازی تاکید کرد: خط قرمز ما مردم هستند و ما همان روحیه جهادی که در گام دوم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته را تأکید داریم، تا مجلس کارآمد و مقتدر مد نظر رهبری از این منظر رقم بخورد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی، «تحول‌خواهی، تحول‌انگیزی و تحول‌آفرینی» را از مهمترین خصوصیات امام راحل عظیم‌الشأن خواندند و تأکید کردند: برای زنده‌ماندن انقلاب باید با درس‌آموزی از این ویژگی نرم‌افزاری و عملیاتی امام، رویکرد تحولی و گرایش پرشتاب به «بهتر شدن و حرکت جهشی» را، در همه زمینه‌ها بخصوص در زمینه‌هایی که بی‌تحرکی یا عقب‌گرد داشته‌ایم با جدیت دنبال کنیم.

ایشان »تحول در مطالبات اساسی مردم از خواسته‌های بسیار محدود به مطالباتی همچون استقلال و آزادی» و «تحول در نگاه مردم به دین از یک چارچوب عادی و فردی به یک مکتب نظام‌ساز وتمدن‌ساز» را از دیگر آثار تعیین‌کننده نگاه تحول‌خواه رهبر کبیر انقلاب اسلامی برشمردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha