کد خبر: تصویب-طرح-جامع-شهر-لامرد-در-شورای-برنام
۲۹ شهریور ۱۳۹۹، ۲۰:۳۵
تصویب طرح جامع شهر لامرد در شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت،حسین شبانی نژاد با صدور پیامی از تصویب طرح جامع شهر لامرد خبر داد و گفت: جلسه شورای برنامه‌ريزی و توسعه فارس امروز (۲۹ شهریور) به رياست استاندار فارس در محل استانداری برگزار شد و یکی از محورهای جلسه؛ بررسی طرح جامع شهر لامرد بود که به تصويب شورای برنامه‌ريزی و توسعه فارس رسيد.

وی در این پیام با تاکید بر اینکه شهر لامرد با موقعیت استراتژیک در جنوب کشور از ظرفیتهای ویژه ای برای توسعه همه جانبه برخوردار است اظهار کرد: بررسی طرح جامع شهر لامرد مورد توجه دست اندرکاران بود که پس از طی فرآیند قانونی، امروز این طرح مورد تایید شورای برنامه ریزی استان فارس قرار گرفت.

فرماندار لامرد در این پیام، از دکتر رحیمی استاندار فرهیخته فارس، دکتر رضایی معاون عمرانی استانداری، دکتر نوروزی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، دکتر جمشیدی مدیرکل فنی، مهندس باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، مهندس مهرابی معاون مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، در روند تصویب این طرح تشکر کرد.

فرماندار لامرد در پایان گفت:شهروندان عزیز شهر لامرد می توانند پس از ابلاغ طرح به شهرداری جهت انجام امورات خود اقدام نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha