کد خبر: تشکیل-103فقره-پرونده-تخلف-صنفی-در-خصوص-تو
۱۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۲۹

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  شاتا، رضا جمالی افزود : از تاریخ اول اسفند 1398 تا پایان 30 مهرماه 1399 تعداد14 هزار و 350 عدد ماسک بهداشتی و 14000 دستکش لاتکس از متخلفین اقتصادی کشف شده است.

جمالی با اشاره به اجرای استمرار بازرسی ها در سطح عرضه کالا و خدمات عنوان کرد: مجموع پرونده های بازرسی و گشت مشترک با حضور دستگاههای اجرایی مربوطه طی هفت ماهه سال 99 برابر است با 4410 فقره به ارزش 101 میلیارد و 748 میلیون ریال می باشد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 59 درصد رشد را نشان میدهد.

وی تصریح کرد : در مدت زمان مذکور تعداد 539 فقره پرونده تخلف با عنوان عدم رعایت موارد بهداشتی در بخش اصناف از سوی این سازمان تشکیل شده است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، گفت : انجام گشت مشترک در خصوص مقابله با بیماری کرونا به صورت روزانه با همکاری دستگاههای عضو کمیته از واحدهای صنفی سراسر استان ،شهرکها ،مناطق و نواحی صنعتی از جمله اقدامات سازمان صمت می باشد.

جمالی اضافه کرد: تشکیل جلسه و نشست با مدیران اتاق های اصناف و روسای اتحادیه های صنفی ، با موضوع اطلاع رسانی به صاحبان صنوف به منظور اجرای رعایت پروتکل های بهداشتی از دیگر اقدامات موثربوده است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha