کد خبر: تشکیل-۲۰-پرونده-تخلف-امتناع-از-عرضه-تخم
۶ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۴۱

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از شاتا ، مهدی یحیایی با اعلام این خبر، افزود: طی بازرسی های بعمل آمده از مرغداری های تولید کننده تخم مرغ و همچنین واحدهای عرضه کننده در سطح عمده و خرده فروشی ، ۲۰ پرونده تخلف اخفاء و امتناع از عرضه کالا در این واحدها تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: این تعداد پرونده تخلف به ارزش ریالی بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال تشکیل که جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تأکید کرد: تولیدکنندگان تخم مرغ و واحدهای عرضه کننده این کالا در استان در جهت احقاق حقوق مصرف کنندگان ، موظف هستند قیمت های مصوب را رعایت کنند.

این مقام مسئول هشدار داد: در صورت عدم رعایت قیمت های مصوب و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل گرانفروشی، اخفاء و امتناع از عرضه کالا و قاچاق، بر اساس قوانین نظام صنفی و قوانین تعزیرات حکومتی ، برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

یحیایی افزود: قیمت تخم مرغ در ستاد تنظیم بازار کشور برای هرکیلو درب مرغداری ۱۲ هزار تومان و برای مصرف کننده به ازای هر کیلو ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: هم استانی های عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان وادارات شهرستانها اعلام نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha