کد خبر: تشکیل-کمیته-رسیدگی-به-شکایات-امدادگرا
۱۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۰۸

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر حمیدرضا اسکاش با اشاره به اعتراض برخی امدادگران به نتایج نهایی آزمون ایثار گفت: امدادگرانی که به نتیجه نهایی آزمون اعتراض دارند باید از طریق معاون امداد استان و با در جریان قرار دادن نماینده اداره کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات در استان، مستندات خود را به سازمان امداد و نجات ارسال کنند.

وی با تاکید براینکه کمیته رسیدگی به اعتراضات آزمون ایثار 99 روز 21 فروردین ماه جاری تشکیل می شود، افزود: امدادگرانی که به نتیجه آزمون اعتراض دارند تا روز 17 فروردین مهلت دارند تا مدارک و مستندات خود را به سازمان امداد و نجات تحویل دهند تا این مستندات پس از بررسی و دسته بندی در کمیته مورد رسیدگی قرار گیرد.

اسکاش افزود: برای مستندات قابل قبول، فرصتی اعلام می شود تا امدادگران مجددا در آزمون مهارتی شرکت کنند البته برگزاری این آزمون مهارتی قطعا به وضعیت کرونا نیز بستگی دارد. در حال حاضر خیز چهارم کرونا در کشور در راه است و آزمون مهارتی بعد از رسیدن به شرایط ثابت آزمون برگزار خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و آموزش های تخصصی سازمان امداد و نجات مجددا تاکید کرد: امدادگران معترض، مدارک و مستندات مربوط به نتیجه نهایی آزمون ایثار را از طریق معاونت امداد و نجات استان با انجام مکاتبه و پیوست این مکاتبه و مستندات با محتوای اعتراض خودشان مثل شرایط سنی، بیماری و ... را تا روز 17 فروردین جاری به سازمان امداد و نجات تحویل دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha