کد خبر: تشکیل-کارگروه-مقابله-با-کرونا-توسط-پکن-2
۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۸
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک پس از نشست کمیته برگزاری بازی های زمستانی پکن 2022 با مسئولین کمیته بین المللی المپیک و پارالمپیک مقرر شد تا تشکیلاتی جهت بررسی و تدوین اقدامات ضدکرونایی در کمیته برگزاری بازی های المپیک زمستانی راه اندازی شود.
طی این نشست بر ملاحظه دقیق و بکارگیری تجربیات کمیته برگزاری بازی های المپیک توکیو2020 در زمینه مقابله با کرونا و تدوین سازوکار لازم تاکید شد.
بنا بر گزارش پکن 2022 علیرغم پاندمی گسترده کرونا و شیوع اولیه این بیماری مهلک در کشور چین، مراحل برگزاری، ساخت اماکن و تامین زیرساختهای بازی های زمستانی در سال 2022 با سرعت و دقت بالایی در حال انجام و با بازدیدهای میدانی فدراسیونهای بین المللی مرتبط با ورزشهای زمستانی نظیر اسکی، لوژسواری، کرلینگ و اسکیت توام بوده است.
خوان آنتونیو سامارانش، رئیس کمیسیون هماهنگی بازی های المپیک زمستانی پکن2022 در این خصوص اظهارداشت: "روزهای اخیر بسیار مثمر ثمر بود زیرا ما آماده می شویم تا وارد مرحله حساس بازیهای زمستانی المپیک و پارالمپیک پکن 2022 شویم. با توجه به اینکه اماکن مسابقات تا پایان امسال به اتمام می رسند و برنامه هایی برای توسعه فعالیتهای One Year to Go وجود دارد ، هیجان واقعی شروع خواهد شد. با ادعان به دشواری های سالجاری، پیشرفت های پکن 2022 قابل توجه بوده است و این امر از طریق بازخورد مثبت چندین فدراسیون بین المللی که در هفته های اخیر از پکن باز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha