کد خبر: تشکیل-فراکسیون-حقوق-بشر-و-حقوق-شهروندی
۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۲۰

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت،محمد سرگزی  با اشاره به تشکیل فراکسیون حقوق بشر و حقوق شهروندی در مجلس گفت: این فراکسیون با عضویت 59 نفر از نمایندگان با هدف احصاء نظام مسائل مرتبط با حقوق بشر و حقوق شهروندی و ریل گذاری تشکیل شد.

وی اظهار داشت:  در ادامه مسیر تعامل سازنده و هدفمند با  وزارت خارجه، ستاد حقوق بشر قوه قضاییه، سازمان حقوق بشر اسلامی و سایر نهادهای دخیل در این موضوع  می تواند پتانسیل های بالقوه این فراکسیون را بالفعل کند.

نماینده زابل زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نخستین نشست این فراکسیون بیان کرد: با برگزاری انتخابات و رای گیری صورت گرفته، اینجانب به عنوان رئیس فراکسیون حقوق بشر و حقوق شهروندی مجلس انتخاب شدم، همچنین ابراهیم رضایی نماینده دشتستان مسئولیت نایب رئیسی فراکسیون را بر عهده گرفت.

وی ادامه داد: فرهاد طهماسبی نماینده نی ریز، استهبان و نخبگان  و ملک فاضلی نماینده سراوان، سیب، سوران و مهرستان دبیران اول و دوم فراکسیون هستند. همچنین سخنگویی فراکسیون با رای سایر اعضا بر عهده ابوالفضل ابوترابی گذاشته شد.

رئیس فراکسیون حقوق بشر و حقوق شهروندی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حقوق بشر همواره از موضوعاتی بوده که کشورهای استعمارگر و صاحب قدرت از آن به عنوان حربه ای برای سلطه بر کشورهای دیگر در طول تاریخ استفاده کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha