کد خبر: تشدید-نظارت-ها-و-اقدامات-بازرسان-سلامت
۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۰۵

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «مهرزاد لطفی» رییس دانشگاه  علوم پزشکی شیراز با تاکید بر اهمیت حفظ سلامت مردم، از تلاش شبانه روزی تمامی کارکنان کادر بهداشت، درمان و آزمایشگاه های تشخیصی کرونا که در بسیج ملی مبارزه با کرونا مشارکت دارند، قدردانی کرد.

او در ادامه از اعضای ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه خواست تا پیگیری مصوبه های این ستاد را در اولویت دستور کار خود قرار داده و نتیجه پیگیری و انجام اقدامات حوزه خود را در نشست های بعدی گزارش دهند.

دکتر لطفی ضمن اعلام انجام هزار و ۴۲۱ مورد نمونه آزمایش کرونا طی روز گذشته تاکنون در فارس؛ به بررسی آمار مبتلایان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبودیافته، روند خدمت رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درمانی و عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس دانشگاه پرداخت.

دکتر «عبدالرسول همتی» معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست گزارشی از سفر اخیر خود، تیم همراه و تیم ارزیاب ستاد استانی مقابله با کرونا به جهرم برای بررسی وضعیت کروناویروس در این شهرستان، همچنین اقدامات معاونت بهداشت در سطح استان ارایه داد.

دکتر «علی اکبری» معاون درمان دانشگاه  علوم پزشکی شیراز نیز ضمن بیان اقدامات انجام شده در مراکز درمانی و بیمارستان های استان برای خدمت رسانی به مبتلایان و مراجعان گفت: تمهیدات موردنیاز برای ایجاد ظرفیت جدید در بیمارستان شهید دکتر چمران برای بستری بیماران کووید۱۹ در حال انجام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha