کد خبر: تشدید-فعالیت-۱۹۰-تیم-بازرسی-بهداشت-محی
۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۰۴
تشدید فعالیت ۱۹۰ تیم بازرسی برای مقابله با کرونا ویروس

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، دکتر علی اصغر حسنی اظهار کرد: به منظور جلوگیری از عود مجدد کرونا ویروس، ۱۹۰ تیم بازرسی نظارت بهداشتی را از اماکن و مراکز تهیه و توزیع غذا و پرخطر را تشدید نموده اند.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر بازرسی تیم های نظارتی بهداشت محیط، ۳۰ تیم نظارتی بهداشت محیط نیز بازدید های مشترکی با اتاق اصناف، نیروی انتظامی، مراجع قضایی انجام می دهند، خاطر نشان کرد: در حال حاضر ستاد ملی مقابله با کرونا هیچ گونه اجازه ای مبنی بر بازگشایی تالارهای عروسی صادر نکرده است و هر تالاری که مراسم عروسی برگزار کنند توسط مراجع قضایی پلمپ می شود.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: بازگشایی تالارها بدون مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا یکی از مصادق تهدید سلامت عمومی جامعه است؛ بنابراین توسط مراجع قضایی و نیروی انتظامی با اماکن متخلف برخورد قانونی می شود.

دکتر حسنی گفت: روز شنبه سیاست های جدید ستاد ملی مقابله با کرونا اطلاع رسانی می شود و در صورت ارائه مجوز بازگشایی تالارها با رعایت پروتکل های بهداشتی، تالارها می توانند فعالیت خود را آغاز کنند در غیر این صورت بازگشایی تالارها رفتار مجرمانه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha