کد خبر: تشدید-تدابیر-لازم-برای-حفاظت-از-اراضی-د
۲۵ اسفند ۱۳۹۹، ۹:۳۱

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان) ، جلسه بررسی عملکرد یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان به ریاست مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه فرمانده یگان حفاظت از اراضی استان با ارائه گزارشی از عملکرد یکساله این یگان از آزاد سازی بیش از ۱۱۵ هکتار از اراضی این سازمان در سال گذشته توسط این یگان خبر داد. وی با اشاره به شناسایی ۲۰۰۴ مورد از اراضی تصرفی سنوات قبل از تشکیل پرونده حقوقی برای این اراضی( ۱۰۷۵ هکتار) جهت معرفی به مراجع قانونی خبر داد.

وی همچنین تعداد اجرای احکام قطعی قضایی در امسال را ۸ مورد (بیش از ۸ هکتار) برشمرد .

در ادامه کرم الهی مدیر کل راه و شهرسازی استان ضمن تشکر از زحمات پرسنل یگان حفاظت اراضی استان با استناد بر کلام وحی و احادیث معتبر در خصوص فساد بر اهمیت این شغل تاکید نمود. وی همچنین پیگیری وصول مطالبات کارکنان یگان را از اهم فعالیت های اداره کل راه و شهرسازی در سال آینده برشمرد.

کرم الهی ضمن تاکید بر مستند سازی در انجام ماموریت ها و گشت های یگان در طول انجام امور محوله و ارائه گزارش ماهانه این ماموریت ها افزود ؛ متخلفین ایام نوروز را فرصت مناسبی برای ساخت و ساز در اراضی دولتی در نظر گرفته از این رو یگان حفاظت از اراضی باید همچون سنوات قبل با تشدید تدابیر لازم ، از تمام توان خود جهت حفاظت از این اراضی استفاده نماید.

وی آموزش ضمن خدمت کارکنان را از واجبات و آن را موجب تسریع در انجام امور و استحکام و پیشبرد شغلی برشمرد .

کرم الهی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی به عموم مردم در خصوص حفاظت از اراضی ملی و دولتی و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز ، بر لزوم همکاری مردم فهیم استان با یگان حفاظت این اداره کل از طریق تماس با سامانه ۱۶۵۶ برای ارائه گزارش مردمی تاکید کرد.

در پایان از کارکنان شاخص این یگان با اهدا لوحی تقدیر به عمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha