کد خبر: تشخیص-نمونه-های-آزمایشگاهی-کرونا-شهرس
۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۹

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ،دکتر علیرضا سلیمی رئیس امور آزمایشگاه های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بازدید از روند خدمات آزمایشگاهی شهرستان تفتان  با بیان این مطلب که تمامی نمونه های ارسالی کرونا مربوط به شهرستان تفتان از طریق حمل و نقل ایمن به زاهدان ارسال می گردد اظهار داشت: با توجه کوتاه بودن مسافت این شهرستان با مرکز استان در کوتاهترین زمان ممکن و همزمان با نتایج مرکز استان نسبت به تشخیص  آن اقدام می گردد.

وی ادامه داد: در حال حاضر آزمایشگاه تشخیص طبی شهرستان تفتان پاسخگوی نیاز جمعیت این شهرستان است و در صورت نیاز پزشکان به آزمایش سطوح بالاتر امکان حمل نمونه به مرکز استان فراهم گردیده است. در همین زمینه برنامه ریزی لازم درخصوص ارسال نمونه آزمایش TSH و هپاتیت مادران باردار منطقه به آزمایشگاه مرجع سلامت دانشگاه صورت پذیرفت.

وی گفت:  همکاران ما در مراکز 16 ساعته غربالگری شهرستان تفتان در حال ارائه خدمات غربالگری و نمونه گیری از بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا هستند و در تلاشند تا خدمات مطلوبی را به مردم منطقه ارائه نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha