کد خبر: تسهیلات-ویژه-شهرداری-برای-کاهش-خسارت-ه
۲۴ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۵۵
تسهیلات ویژه شهرداری برای کاهش خسارت های کرونایی

به گزارش خبرگزاری سلامت از اصفهان،نادر آخوندی گفت: در ایام کرونایی  که خیلی از شهروندان شغل خود را از دست دادند و یا متضرر شدند برای حمایت از برخی مشاغل حمایت هایی در شهرداری به تصویب رسید.

وی با اشاره به اینکه امسال، کرونا وضعیت خاصی را ایجاد کرد و خیلی از شهروندان شغل خود را از دست دادند و یا متضرر شدند که برای حمایت از برخی مشاغل حمایت هایی در شهرداری به تصویب رسید، اظهار کرد: پارکینگ داران، دفتر داران و غرفه داران مکان های تفریحی زیر نظر شهرداری که متحمل خسارت هایی شدند بر اساس تصمیم ستاد اقتصادی کرونا که با دستور شهردار و ریاست معاونت مالی تشکیل شد، تخفیف هایی دریافت کردند.  به عنوان مثال برای مستأجران شهرداری اسناد دریافتی مربوط به اجاره اماکن شهرداری به علت شیوع بیماری کرونا از ۱۵ اسفندماه تا ۱۵ تیرماه با تخفیف وصول شد و در ارتباط با پارکینگ‌های شهرداری که در اجاره متقاضیان قرار گرفته است، بر اساس بررسی معاونت حمل و نقل و ترافیک و درخواست شرکت مهندسی نیک‌اندیش، مقرر شد به منظور جبران بخشی از زیان وارده به مستأجران اجاره بها با تخفیف به مدت دو ماه وصول شود و پارکینگ‌هایی که بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا تعطیل شده بود مشمول تخفیف شود.

آخوندی افزود: به منظور جبران بخشی از خسارات وارد شده به مستأجران سازمان‌های وابسته به شهرداری اصفهان، مصوب شد سازمان آرامستان ها به پیمانکاران ارائه خدمات مجالس به مدت سه ماه، تخفیف‌هایی ارائه دهد.

وی با بیان اینکه همچنین به فروشگاه‌های طرف قرارداد در آرامستان به مدت دو ماه، تخفیف ارائه می‌شود، گفت: در حوزه سازمان پارک‌ها نیز به طرف قراردادهای سازمان به مدت سه ماه، مساعدت ارائه می‌شود.

آخوندی تصریح کرد: تاکنون 9 جلسه ستاد اقتصادی کرونا در شهرداری اصفهان برگزار و شرایط مدیریت شد. با چنین رویکردهایی علی رغم شرایط کرونایی توانستیم در شش ماهه اول امسال بیش از 70 درصد بودجه را جذب کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha