کد خبر: تسلیحات-هسته-ای
۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۳۳
رهبر کره شمالی بر تقویت تسلیحات هسته‌ای کشورش تاکید کرد

به گزارش یونهاپ، مشاور امنیت ملی رییس جمهوری آمریکا گفت: ما در سه و نیم سال گذشته از «درگیری با کره شمالی» اجتناب کرده ایم ترامپ در حال انجام دیپلماسی عالی شخصی با "کیم جونگ اون" است.

به گزارش گروه بین‌الملل طبنا(خبرگزاری سلامت)، «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی در یک نشست نظامی درباره تسلیحات هسته ای بر افزایش و تقویت بازدارندگی هسته‌ای کشورش تاکید کرد در این جلسه سیاست‌های جدیدی برای افزایش بیشتر بازدارندگی هسته‌ای کشور و قرار دادن راهبرد نیروهای مسلح برای یک عملیات هوشمندانه مطرح شد.

به گزارش یونهاپ، مشاور امنیت ملی رییس جمهوری آمریکا گفت: ما در سه و نیم سال گذشته از «درگیری با کره شمالی» اجتناب کرده ایم ترامپ در حال انجام دیپلماسی عالی شخصی با "کیم جونگ اون" است. این مقام آمریکایی افزود: اما در نهایت، اگر کره شمالی می خواهد بار دیگر به جامعه جهانی بپیوندد و از «اقتصاد بزرگ» برخوردار باشد آنها باید این کار (خلع تسلیحات هسته ای ) را انجام دهند و از برنامه هسته ای خود صرفنظر کنند. رهبر کره شمالی بر تقویت تسلیحات هسته ‌ای کشورش تاکید کرد وی در مورد برخی شایعات در مورد رهبر این کشور هم گفت ما به همه این موارد توجه داریم و سازمان ملی اطلاعات آمریکا این موضوعات را رصد و زیر نظر دارد. "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی روز شنبه با اعضای شورای مرکزی حزب دیدار کرد او در این دیدار درباره افزایش قدرت بازدارندگی هسته ای و همچین آماده باش ۱۰۰ درصدی ارتش در رویارویی احتمالی سخنرانی کرد. منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha