کد خبر: تسریع-در-اتمام-و-بهره-برداری-از-پروژه-ها
۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۲۴

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مجید احمری، مدیر عامل شرکت مادر تخصصی ساخت و تجهیز بیمارستان‌های کشور با احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در دفتر وی دیدار و گفتگو کرد.

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران با اشاره به اینکه مشکلی بابت تامین اعتبارات لازم جهت احداث بیمارستان رازی قائم شهر، امام خمینی تنکابن و بیمارستان آموزشی ماهفروجک ساری نداریم، خاطر نشان نمود: موانع پیمانکاران این پروژه ها برطرف می شود و تسهیلات در اختیار این افراد قرار می گیرد.

وی ادامه داد: اتمام این پروژه ها  نقش حیاتی در ارائه خدمات درمانی به شهرهای تحت پوشش و جامعه هدف خواهد داشت.

مقام عالی دولت در مازندران، اظهار داشت: جذب اعتبارات لازم و تسریع در پیشرفت فیزیکی و اتمام پروژه ها، اولویت اصلی در اجرای پروژه های نیمه تمام بیمارستانی است.

احمد حسین زادگان عنوان کرد: با تدبیر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون رئیس جمهور بالغ بر۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه بیمارستان آموزشی ماهفروجک اختصاص داده شده است که انتظار می رود با توجه به موقعیت جغرافیایی این بیمارستان و تحت پوشش قرار دادن حدود یک میلیون نفر جمعیت هرچه زودتر مورد بهره برداری قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان یادآور شد: بیمارستان رازی قائم شهر و امام خمینی تنکابن با اختصاص ۴۰ و ۴۵ میلیارد تومان اعتبار و پیشرفت فیزیکی ۸۱ و ۷۹ درصد در حال اجرا است و می بایست  تا پایان سال مورد بهره برداری قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha