کد خبر: ترویج-فرهنگ-استفاده-از-ماسک-از-سوی-دوچر
۱۰ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۱۱
ترویج فرهنگ استفاده از ماسک از سوی دوچرخه سواران داوطلب و امدادگر نیشابور

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، اسماعیل شاه بیکی گفت: با توجه به شرایط  کنونی کشور در خصوص شیوع ویروس کرونا، ۲ تن از دوچرخه سواران داوطلب و امدادگر شعبه با هدف ترویج فرهنگ استفاده از ماسک و دعوت هموطنان به استفاده از آن ، به سمت استان های جنوبی کشور سفر خود را  در 27 آذر ماه  آغاز کردند.

وی افزود: مهدی عسکری امدادگر شعبه و باقر احمدی داوطلب شعبه پس از 10 روز رکاب زنی با عبور از 14 شهر و مرکز شهرستان و 3 استان جنوبی کشور و سواحل نیلگون خلیج همیشه فارس در هفتمین روز از دیماه با ورود به شهر بندر عباس به سفر خود پایان دادند.

مهدی عسکری دوچرخه سوار داوطلب شعبه نیشابور نیزدر خصوص سفر خود گفت: ما سفر خود را از شهر اهواز آغاز کردیم و پس از 1250 کیلومتر رکاب زدن و عبور از شهر های اهواز ، خرمشهر ، آبادان ، بندر ماهشهر ، هندیجان ، بندر دیلم، گناوه، بوشهر، خورموج، کنگا ، عسلویه، پارسیان، بندر لنگه ، کنگ و بندر خمیر با ورود به شهر بندر عباس به سفر خود پایان دادیم .

دوچرخه سواران داوطلب شعبه از حمایت های جمعیت هلال احمر نیشابور در این سفر قدردانی کردند و معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور در دیدار با این عزیزان پس از سفر با اعطاء لوح تقدیر و هدایا از زحمات این عزیزان قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha