کد خبر: ترخیص-۱۵-هزار-تن-شکر-خام-سهمیه-چهارمحال
۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۳۲

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  شاتا، مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی استان چهارمحال و بختیاری، گفت: ۱۵هزار تن شکر خام خارجی سهمیه استان از بنادر جنوب کشور برای تبدیل به شکر سفید ترخیص شده است.

کیقباد قنبری با بیان اینکه تاکنون۱۳هزارو ۵۰۰ تن آن برای فرآوری تحویل کارخانه قند استان شده است، افزود: شکر خام وارداتی برای تبدیل آن به شکر سفید با ارز دولتی و قیمت مصوب، تامین شده است و بزودی بعد از فرآوری وارد چرخه مصرف خانگی و صنعتی استان خواهد شد.

قنبری با بیان اینکه بقیه هزارو۵۰۰ تن شکر خام وارداتی درانبارهای مجتمع بندرامام خمینی (ره) نگهداری میشود، تصریح کرد: این محموله وارداتی از طریق ناوگان حمل و نقل جادهای بتدریج تا پایان امسال به استان منتقل میشود.

وی از تامین ۴۰۰ تن محصول برنج خارجی با قیمت مصوب ستادتنظیم بازارخبرداد و گفت: ۳۰۰ تن از این محموله در سطح بازار توزیع و ۱۰۰ تن دیگر با درخواست و تا متعادل کردن عرضه و تقاضا با قیمت هرکیلو ۱۷۰ هزار ریال توزیع خواهد شد.

قنبری افزود: در مرحله نخست نیمه دوم امسال افزون بر ۲۹۳ تن و در مرحله دوم نیز ۳۵۵ تن روغن خوراکی مصارف خانگی و مصارف صنوف و صنعتی، توزیع شد و بازار استان در زمینه توزیع روغن هیچ گونه محدودیتی ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha