کد خبر: ترامپ-در-لحظه-بحران-تنش‌های-جدیدی-را-ا
۱۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۲۸
ترامپ در لحظه بحران، تنش‌های جدیدی را ایجاد می‌کند!
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سلامت به نقل از Yahoo، واکنش دونالد ترامپ به اوضاع ایالات متحده در این شرایط بحرانی بسیار باعث تزلزل جایگاه او شده است. تعداد افرادی که در هنگام بحران همه‌گیری کروناویروس در ایالات متحده برای بیکاری تقاضا کردند 40 میلیون نفر افزایش یافته است و خیابان‌های یک شهر بزرگ در این کشور پس از کشته شدن یک فرد سیاه پوست به نام جورج فلوید توسط یک افسر پلیس سفید پوست، مملو از ازدحام معترضان حامی این فرد شده است.

در این موقعیت بحرانی، انتظارها حتی از  دونالد ترامپ نیز بیش‌تر از این بود!

این موقعیتی بحرانی است که در آن رهبران ملی به دنبال راه حلی برای دست‌یابی به آرامش هستند. رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در عوض با توئیتی باعث عصبانیت معترضان شد. او در 
آن توئیت در اواخر شب اظهار داشت: وقتی غارت شروع شود، تیراندازی شروع می شود.

اخطار توئیتر به ترامپ و کاخ سفید

سخنان ترامپ چنان جنجال برانگیز بود که توییتر یک هشدار برای پست او  و همچنین به یک حساب رسمی کاخ سفید  فرستاد و در آن ذکر کرد که رئیس جمهور ایالات متحده باعث گشترش خشونت شده است. این اولین‌بار است که غول رسانه‌های اجتماعی با هر رهبر جهانی این‌گونه رفتار می‌کنند.
اخطار توئیتر به دونالد ترامپ
امانوئل کالیور: من امیدوار بودم که حداقل برای همین یک بار، برخی از مشاوران رئیس‌جمهور به نزد وی بیایند و سعی کنند او را متقاعد سازند تا مانند یک مدیر رفتار کند. رئیس‌جمهور ترامپ برای مواقع بحرانی‌ای مانند این ساخته نشده است.

و اما سکوت دوباره‌ی جمهوری خواهان...

بسیاری از جمهوری‌خواهان در مورد اظهارات رئیس جمهور سکوت کردند. چند نفر با تماس با آسوشیتدپرس یا به سؤالاتی در مورد اینکه آیا ترامپ به طور مناسب این لحظه از بحران‌های ملی را کنترل کرده یا بازخورد صحیحی در مورد این مشکل داده است، پاسخ ندادند.
سکوت جمهوری‌خواهان در برابر واکنش دونالد ترامپ
مبارزات انتخاباتی ترامپ بیانیه‌ای را صادر کرد که دموکرات‌ها و رسانه‌ها را متهم به گنگ کردن سخنان ترامپ و تلاش برای پول درآوردن کرد. البته ادعای این کمپین هیچ توضیحی خاصی برای اثبات این موضوع ندارد.
رئیس جمهور دونالد ترامپ در حین حضور در کاخ سفید، گفت که او درد و رنج مردم را درک کرده است، اما اوضاع در مینیاپولیس نباید به هرج و مرج کشیده شود.
مترجم:سید محمدمعین حبیبی پاسدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha