کد خبر: ترامپ-بایدن-یک-احمق-است-و-باید-از-من-عذر
۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۵۵
ترامپ: بایدن یک احمق است و باید از من عذرخواهی کند!
به گزارش گروه بین‌لملل خبرگزاری سلامت به نقل از Yahoo، دونالد ترامپ، رئیس جمهور جمهوری‌خواه  توسط جو بایدن متهم به به خطر انداختن زندگی مردم در کنترل ویروس کرونا، روز دوشنبه رقیب دموکرات خود را احمق خواند و خواستار عذرخواهی برای آن‎چه ترامپ لفاظی ضد واکسن خواند، شد. ترامپ در نزدیکی رأی‌گیری‌های ملی با نزدیک شدن به تعداد 190،000 تلفات ناشی از کروناویروس، حمله گسترده‌ای را علیه معاون سابق رئیس جمهور، رقیب خود در انتخابات 3 نوامبر و همتای بایدن سناتور آمریکایی، کمالا هریس انجام داد.

ترامپ بر علیه بایدن برای تهیه واکسن!

ترامپ گفته است كه واكسن ضد ویروس، احتمالاً قبل از انتخابات، در زمان بسیار سریعی‌ای آماده خواهد شد و این سوال را در مورد این‌كه آیا فشار سیاسی ممكن است منجر به استقرار واكسن قبل از ایمن شدن آن شود، ایجاد می‌كند. ترامپ بر علیه بایدن برای تهیه واکسن هریس گفته بود که قبل از انتخابات به واکسن ترامپ اعتماد نخواهد کرد و بایدن که منتقد واکنش ترامپ به کروناویروس است، آمریکایی‌ها را به توجه کردن به دانشمندان ترغیب کرده است. منتقدان ترامپ را متهم می‌کنند که دانشمندان را در جریان همه‌گیری تضعیف کرده است. ترامپ در یک کنفرانس خبری روز کارگر ایالات متحده در مقابل کاخ سفید گفت: بایدن و رقیب بسیار لیبرال وی (آزادترین فرد در کنگره)  به نظر من یک فرد صالح نیست، این کشور و این اقتصاد را نابود می‌کند. باید فورا به خاطر سخنان بی‌پروای ضد واکسن که آن‌ها در حال حاضر می‌گویند عذرخواهی کند، همچنین افزود: این موضوع علم را تضعیف می‌کند. رئیس جمهور بایدن را احمق خواند.

ترامپ گزارش The Atlantic را رد کرد!

ترامپ بار دیگر گزارشی در The Atlantic مبنی بر اینکه او از سربازان کشته شده آمریکایی به عنوان بازننده و احمق یاد کرده است را رد کرد. ترامپ گفت: این داستان یک شایعه است. چه کسی چنین چیزی را می‌گوید؟ فقط یک حیوان چنین چیزی را می‌گوید. در سخنان خود، رئیس جمهور همچنین از بهبود بازار کار ایالات متحده از رکود اقتصادی ناشی از همه‌گیری استقبال کرد و پیشنهاد داد که بایدن این پیشرفت را لغو کند. ترامپ تلاش کرده است خود را به عنوان بهترین مکان برای احیای اقتصاد ترسیم کند، علی رغم انتقاداتی که مبنی بر نادیده گرفتن تهدیدات ویروس توسط وی منجر به بحران سلامت و همچنین رکود اقتصادی شد.  

مترجم: سید محمد معین حبیبی پاسدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha