کد خبر: ترامپ-بالاترین-آمار-کروناویروس-در-آمر
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۲:۴۷
ترامپ: بالاترین آمار کروناویروس در آمریکا مانند یک مدال افتخار است!

به گزارش گروه بین‌الملل طبنا (خبرگزاری سلامت) به نقل از BBC، ترامپ از اینکه آمریکا بیشترین تعداد مبتلایان به کروناویروس را دارد خوش‌حال است.

 ترامپ من از نظر خاصی به این مسئله نگاه می کنم، این یک چیز خوب است زیرا این بدان معناست که آزمایش ما بسیار بهتر از دیگر کشورها است. به گفته دانشگاه جان هاپکینز، ایالات متحده 1.5 میلیون مورد مبتلا به کروناویروس و نزدیک به نود و دو هزار(92000) کشته دارد. در رده دوم روسیه قرار دارد که نزدیک به سیصد هزار (300000) پرونده تأیید شده دارد.

ترامپ چه گفت؟

ترامپ مدال افتخار
روز دوشنبه، آقای ترامپ از زمان آغاز شیوع کرونا میزبان نخستین جلسه كابینه خود بود. وی به خبرنگاران گفت: به هر حال شما می دانید، این بدان دلیل است که ما آزمایش بیشتری از هر کس دیگری داریم. وی ادامه داد: بنابراین، هنگامی که موارد زیادی داریم، من چیز بدی را ندیدم، من به این موضوع نگاه می‌کنم که از نظر خاص، یک چیز خوب است زیرا این بدان معناست که آزمایش ما بسیار است.

نشان افتخار به‌خاطر کروناویروس

ترامپ: بنابراین من آن را به عنوان نشان افتخار می بینم. واقعاً این یک نشان افتخار است. این یک ادای احترام بزرگ برای آزمایش و تمام کارهایی است که متخصصان زیادی انجام داده اند. براساس اعلام مرکز کنترل بیماری ها، ایالات متحده آمریکا تا روز سه شنبه 12.6 میلیون تست کروناویروس را انجام داده است. آقای ترامپ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا وی ممنوعیت سفر به ویژه به ویژه در آمریکای لاتین، برزیل را در نظر می گیرد یا خیر، پاسخ داد: این کشور اکنون به دنبال ایالات متحده و روسیه با سومین پرونده تأیید شده بیشترین تعداد را دارد. کمیته ملی دموکرات با انتقاد از اظهارات رئیس جمهور جمهوری‌خواه از اینکه 1.5 میلیون پرونده کووید-19 در ایالات متحده وجود دارد گفت این نمایانگر شکست کامل رهبری این همه‌گیری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha