کد خبر: ترافیک-تهران-برخلاف-اتخاذ-سیاست‌های-ا
۱۷ فروردین ۱۳۹۹، ۱۴:۴۸

به گزارش خبرنگار شهری طبنا (خبرگزاری سلامت) زهرا نژادبهرام در دویست و ششمین جلسه شورای شهر با اشاره به ترافیک روز گذشته معابر تهران گفت: دیروز و امروز ترافیک در شهر تهران بیداد می‌کرد به گونه ای که کرونا رفته و ما خبر نداریم.

وی با بیان اینکه ترافیک تهران برخلاف اتخاذ سیاست‌های استراتژیک است، افزود: متاسفانه به ستاد کرونای استان تهران انتقاد دارم چراکه با وجود جمعیت 9 میلیون نفری شهر تهران حتی یک نماینده مردم در پارلمان محلی هم در ستاد کرونای شهر تهران حضور ندارد.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: از حناچی انتظار می‌رود حالا که در ستاد ملی کرونا حضور دارد با جدیت بیشتری موضوعات مربوط به تهران را پیگیری کند.

نژادبهرام به انتشار اخباری مبنی بر فعالیت اصناف از روز 16 فروردین اشاره کرد و افزود: این خبر را تکذیب می کنم، اگر قرار است سیاست یک بام و دو هوا داشته باشیم باید نیازهای اقتصادی اصناف رفع شود.

وی ادامه داد: مبنای دریافت حقوق حداقلی در بخش‌های دولتی و غیر دولتی مشخص است اما اصناف باید با تکیه بر درآمد خود امورات شان را بگذارنند.

عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شهر تهران با بیان اینکه نمی‌دانیم برنامه ما برای اداره شهر تهران در صورت تداوم کرونا چیست، گفت: شهرداری تهران باید در اسرع وقت نسبت به تهیه و تدوین برنامه عملیاتی اجرایی در صورت تداوم بحران کرونا را ارایه کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha