کد خبر: تذکرات-کتبی-نمایندگان-به-مسئولان-اجرا
۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۱۴

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت، روح الله متفکر آزاد عضو هیات رئیسه مجلس در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 19 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را به شرح زیر قرائت کرد.

- تذکر علی نظری نماینده خمین و 17 نفر از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ چرا سازمان تامین اجتماعی سوابق ارفاقی مستمربگیران مشاغل سخت و زیان آور جهت برخوردار از مزایای متناسب سازی اجرایی نمی کند.

- تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش، وزیر نیرو و وزیر راه؛ لزوم تمرکز جدی بر صادرات سنگ فرآوری شده و ارزش افزوده حاصل از آن به جای خام فروشی. ضرورت تسریع در تدوین رتبه بندی واقعی معلمان و ارائه آن به مجلس. ضرورت اهتمام در تدوین برنامه جامع و بلندمدت در حوزه سنگ کشور. ضرورت توسعه زیرساخت ها و افزایش کمی و کیفی آب شرب در مناطق روستایی شرق اصفهان. ضرورت تشکیل کارگروه تخصصی در وزارت راه به منظور اتمام پروژه محور ورزنه به تالاب گاوخونی.

- تذکر عباس مقتدایی و حسین میرزایی به وزیر بهداشت؛ ضرورت اجرای آئین نامه نحوه فعالیت حوزه طب سنتی و فروش گیاهان دارویی، تذکر به رئیس جمهور و وزیر نیرو؛ ضرورت تشکیل ستاد احیای زاینده رود و حضور نماینده صنف کشاورزان در این ستاد.

- تذکر جعفر قادری نماینده شیراز به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ لزوم اجرای ماده 40 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران توسط صندوق بازنشستگی کشور.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha