کد خبر: تخصیص-۳۰میلیارد-تومان-اعتبار-به-طرح‌ه
۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۱

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  شاتا ؛ سیدحسین حسینی در نشست شورای معادن استان بوشهر با تشریح وضعیت معادن افزود: معادن استان بوشهر در زمینه‌های سنگ گچ، سنگ لاشه، سنگ آهک و مخلوط کوهی و مارن فعالیت می‌کنند که بیشترین معادن مخلوط کوهی است.

وی با تاکید برتوسعه زیربناهای معادن استان بوشهر افزود: در اجرای طرح‌های راهسازی و برق‌رسانی معادن استان بوشهر، ایمیدرو سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران 4 پروژه در دست اجرا دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اجرای طرح راهسازی دسترسی به معادن بیان کرد: ایمیدرو برای احداث 4 قطعه طرح راهسازی در دسترسی به معادن استان بوشهر 20 میلیارد تومان هزینه می‌کند.

حسینی با بیان اینکه پیمانکار طرح‌های راهسازی معادن استان بوشهر انتخاب شده است افزود: علاوه بر اجرای طرح راهسازی مطالعات حوزه زیرساختی و برق‌رسانی به معادن استان بوشهر آغاز شده است.

وی، از اجرای طرح برق‌رسانی به معادن تنگستان، دشتی و کنگان خبر داد و تصریح کرد: در استان بوشهر در مجموع 4 پروژه زیربنایی مجتمع معدنی در تنگستان، دشتی، دشتستان و کنگان با همکاری ایمیدرو و سرمایه‌گذاری 30 میلیارد تومان اجرایی شده که تا سال آینده تکمیل می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با تاکید بر تعیین تکلیف معادن راکد افزود: معادنی که راکد است معدن‌داران حداکثر تا 2 ماه فرصت دارند نسبت به فعال شدن آن اقدام کنند در غیر این صورت ضمن سلب صلاحیت، از طریق مزایده در اختیار بهره‌برداران دیگر قرار می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha