کد خبر: تخريب-ساخت-و-سازهاي-غير-مجاز-100-میلیاردی
۱۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۰۸
تخريب ساخت و سازهاي غير مجاز 100 میلیاردی

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ "حسین بساطی " اظهار داشت: در پی شکایت اداره جهاد کشاورزی شهرستان کاشان مبنی بر اینکه ، عده ای سودجو  بیش از 5 هکتار زمین از اراضی کشاورزی منطقه پديده شهر كاشان را تغییر کاربری داده و در آن ساخت و ساز های غیر مجاز صورت دادند موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی های صورت گرفته و محرز شدن جرم ارتکابی،  ماموران با اخذ دستور قضائی مبنی بر قلع و قمع و تخریب ساخت و سازهای صورت گرفته به همراه نماینده دادستانی و کارشناسان اداره جهاد کشاورزی شهرستان به محل اعزام و نسبت به اجرای حکم اقدام کردند.

سرهنگ بساطی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این قطعه زمین را 100 میلیارد ریال اعلام کردند، گفت:  افراد سودجو  به صورت غیر مجاز زمین کشاورزی مذکور را تغییر کاربری داده و در آن باغ، ویلا و مشاور املاک احداث کرده بودند که با حکم مقام قضائی نسبت به آزاد سازی این زمین اقدام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان خاطر نشان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم به  منظور جلوگيري از تضييع حقوق و زيان هاي مالي قبل از خرید زمین و انجام هرگونه عملیات عمراني در آن نسبت به استعلام اصالت و کاربري زمین از ادارات مربوطه اقدام و پس از دريافت مجوزهاي قانوني نسبت به ساخت و ساز در آن اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha