کد خبر: تحقیق-و-تفحص-از-وزارت-بهداشت-با-۳۰-امضا
۲۱ دی ۱۳۹۹، ۱۶:۲۵

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت،فداحسین مالکی ، از آغاز طرح تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی در مجلس خبر داد و گفت: طرح تحقیق و تفحص با امضای 30 نماینده کلید خورد و در سامانه مجلس ثبت شده است و به طور قطع با استقبال نمایندگان روبرو خواهد شد و  امضاها افزایش می یابد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در تشریح محورهای تحقیق و تفحص یکی از محورها را عدم رسیدگی به مناطق محروم دانست و افزود: مناطق محروم به شدت در رابطه با بحث سلامت، بهداشت و درمان مشکل دارند در حالی که این مهم مورد تاکید همه مسئولان نظام به ویژه رهبر معظم انقلاب است.

وی ادامه داد: همچنین یکی از محورهای تحقیق و تفحص مشخص و شفاف نبودن وضعیت هزینه کرد اعتبارات کرونا است که خبرهای خوبی از استان‌ها در این رابطه مخابره نمی‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از سویی با شرایط بحران مدیریتی در اداره کردن دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان مواجه هستیم به عنوان مثال تاکنون در سه الی چهار مورد بیماران کرونایی و غیرکرونایی به علت افت فشار اکسیژن جان خود را از دست دادند و طی تماس تلفنی که با وزیر بهداشت داشتم دستور اعزام بازرس را صادر کرد اما متاسفانه همچنان آمارهای ارائه شده غیرواقعی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha