کد خبر: تحقق-145-درصدی-بودجه-منطقه-7-شهرداری-اصفها
۲۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۵۵
تحقق 145 درصدی بودجه منطقه 7 شهرداری اصفهان

به گزارش خبرگزاری سلامت از اصفهان،قدرت اله نوروزی  در شصت و یکمین نشست هم اندیشی «اصفهان فردا» که با شهروندان مشارکت جو و تعدادی از معتمدین شهروندان اظهار کرد: از بودجه 100 میلیارد تومانی این منطقه تاکنون 145 درصد محقق شده است و در سال آینده سهم منطقه هفت از بودجه شهرداری 200 میلیارد تومان است

وی گفت:عملیات احداث خط دو مترو اصفهان از «دارک» یکی از دورترین و کم‌برخوردارترین نقاط شهر آغاز شده که حفاری آن پیشرفت قابل قبولی داشته است و به زودی حفاری از سمت جبهه غربی خط دو آغاز می‌شود.

شهردار اصفهان بیان کرد: در این دوره مدیریت شهری حلقه حفاظتی شهر یا همان رینگ چهارم که اجرای آن آرمانی در طول چند دهه گذشته بود، در سخت‌ترین شرایط اقتصادی با شجاعت از کنار منطقه ۱۵ آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه، شهرداری اراضی واقع در مسیر روستاهای حاشیه کارخانه قند به سمت جاده فرودگاه را خریداری و آزاد کرده است، اظهار کرد: در مسیر رینگ چهارم چندین پل از جمله پل آفتاب، پل قهجاورستان، پل بهاران و پل سردار شهید سلیمانی در حال احداث است، پل سردار شهید سلیمانی یک پل نمونه با پنج پل و رمپ طولانی از فرود تا فراز در مساحت سه میلیون مترمربع بر اساس برنامه زمان‌بندی شده در حال احداث است.

*30 میلیارد تومان صرف حفظ فضای سبز منطقه 7 در زمان بحران می شود

نوروزی با بیان اینکه همه جمعیت دو میلیون نفری اصفهان از طرح های کلان منتفع می شوند، اظهار کرد: اکثر این پروژه ها در محلات کمتربرخوردار در حال اجراست تا عدالت اجتماعی در همه شهر رعایت شود.

وی تاکید کرد: جهان و اصفهان یک چهارباغ دارد و نمی توان در همه منطقه ها چهارباغ ساخت اما توزیع امکانات چنین مکان هایی در همه مناطق شهر امکان پذیر است.

شهردار اصفهان با اشاره با اینکه با اجرای بزرگترین پروژه آبرسانی منطقه هفت مشکل بحران در زمان خشکسالی برطرف خواهد شد، گفت: برای این طرح 30 میلیارد تومان هزینه می شود تا فضای سبز حفظ شود.

نوروزی بیان کرد: در اصفهان پایین و بالای شهر معنا ندارد چراکه در مناطقی به ظاهر برخورداری همچون منطقه شش، محلی مانند همت آباد وجود دارد.

*مشکلات ترافیکی پل چمران تا پل شریعتی برطرف می شود

وی با بیان اینکه با ساخت پروژه سیتی سنتر شمال شهر اصفهان تغییرات مثبتی در این محدوده رخ خواهد داد، گفت: نباید جریان توسعه و عمران در شهر با عواقبی که ممکن است خوشایند نباشد، متوقف شود و برای رفع چنین معضلاتی می توان از فرهنگ کمک گرفت.

شهردار اصفهان تصریح کرد: بسیاری از مدیران، مناطق هفت و هشت شهرداری را برای سکونت خود انتخاب می کنند که این نشان دهنده تغییر پوسته ها در شهر است.

وی با بیان اینکه روکش آسفالت خیابان آزادی و پیاده‌رو سازی خیابان غرضی به زودی در دستور کار قرار می‌گیرد و آسفالت خیابان پوریای ولی تا پایان سال انجام می‌شود؛ همچنین طراحی پل روبروی خیابان غرضی در دستور کار قرار دارد تا شهروندان با سهولت از این مسیر عبور کنند، گفت: هفت میلیارد تومان در گذرهای بهاران در خیابان خردمند هزینه می‌شود تا شاهد آبادانی آن باشیم، خیابان‌سازی خیابان عبدالرسول زرین (ادامه خیابان رضازاده) به زودی تکمیل خواهد شد، همچنین مجموعه فرهنگی ورزشی شاهنامه در خیابان گلستان در حال احداث است و در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

نوروزی با اشاره به ساماندهی بافت فرسوده منطقه هفت با راه اندازی دفاتر تسهیل گری اظهار کرد: برای رفع مشکلات تردد حدفاصل پل چمران تا پل شریعتی نیز تلاش خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha