کد خبر: تحریم‌ها-عامل-ایجاد-بن-بست-در-مبارزه-ب
۲۳ فروردین ۱۳۹۹، ۱۰:۵۰
به گزارش گروه سیاسی طبنا(خبرگزاری سلامت)، حجت‌الاسلام سید صادق طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه کرونا، ویروس ناشناخته است و داروی خاصی ندارد بنابراین تحریم‌ها در مبارزه کشور با این ویروس تأثیر چندانی نداشته است، گفت: جمهوری اسلامی امکانات لازم برای مقابله با بیماری کرونا را داراست و می‌تواند امکانات مورد نیاز را تولید کند، به همین جهت برخی اظهارات مبنی بر اینکه «کشور در مقابله با ویروس کرونا به دلیل تحریم‌ها فلج شده»، کاملاً اشتباه است.

وی افزود: تحریم‌ها از نظر اقتصادی و معیشتی فشار زیادی به کشور وارد کرده اما این تحریم‌ها هیچ‌گاه فلج‌کننده نبوده و کشور را به بن‌بست نکشانده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه کرونا به تحریم‌ها گره نخورده است، تصریح کرد: در مقابله با بیماری کرونا به واسطه تحریم‌ها، مشکل شدیدی نداریم اما تحریم‌ها در معیشت مردم و اقتصاد کشور تأثیرگذار بوده است.

طباطبایی‌نژاد با انتقاد از بزرگنمایی تحریم‌ها، گفت: گاهی دولت در برخی موارد برای دستیابی به اهداف خود بزرگنمایی می‌کرد. به طور مثال در مورد FATF و مشکلات ناشی از عدم تصویب این لوایح، بزرگنمایی‌هایی انجام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha