کد خبر: تجهیزات-بهداشتی
۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۵۹
کشف بیش از 30 هزار عدد تجهیزات بهداشتی در هفته گذشته

به گزارش  خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار  محمدرضا مقيمي در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت با توجه به شدت شيوع ويروس منحوس کرونا در سطح جامعه مأموريت‌هاي پليس امنيت اقتصادي در راستاي رصد اطلاعاتي انبارها و مراکز توزيع تجهیزات بهداشتی به طور کامل و با قوت بيشتر همانند گذشته انجام مي شود.

وي افزود: کارآگاهان پليس امنيت اقتصادي با در نظر گرفتن نقاط آلوده و با جمع آوري اطلاعات و انجام گشت زني هاي هدفمند، افراد سودجو، اخلال گران و محل احتکار کالاها را شناسايي مي کنند.

رئيس پليس امنيت اقتصادي ناجا درباره ميزان کشفيات طي يک هفته گذشته عنوان کرد: ماموران در بازرسي از واحدهاي صنفي، مراکز توزيع و عرضه تجهیزات بهداشتی و انبارها، 30 هزار و 578 عدد انواع تجهيزات بهداشتي شامل 24هزار و 878 عدد انواع ماسک، 5 هزار و 700 عدد انواع دستکش و 10 هزار و 971 لیتر مواد ضدعفونی کننده و شوینده (از 17 خرداد تا 24 خرداد ماه سال جاری) کشف شد.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اينکه تجهيزات بهداشتي مکشوفه در استان ها به دانشگاه هاي علوم پزشکي تحويل شد، تصريح کرد: در اين رابطه 67 واحد صنفي پلمب و 18 محتکر دستگير و براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

سردار مقيمي در پايان با اشاره به عزم جدي اين پليس براي مبارزه با احتکارکنندگان اقلام بهداشتي و ضروري از مردم در خواست کرد: در صورت اطلاع از احتکار هرنوع کالا بلافاصله موضوع را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اعلام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha