کد خبر: تجلیل-از-مددجویان-داوطلب-منتخب-در-جمعی
۱۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۱۱
تجلیل از مددجویان داوطلب منتخب در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی هلال احمر خراسان رضوی ،دکتر سید مجتبی احمدی با تبریک ایام بابرکت ماه رجب، گفت: تعداد بهره وران از برنامه های مشارکت شده مددکاریهای تخصصی امسال 712 هزار و 395 نفر از مردم محروم و کم برخوردار بوده که ارزشمند است.

وی افزود: مشارکت خیریه ها در یکسال اخیر 23 میلیارد و 790 میلیون ریال بوده که جای تقدیر دارد.

وی افزود: تعداد ٩٣ خیرخواه سلامت به ١٣٧ نفر ارتقا یافتیم که 6 میلیارد ریال در حوزه کرامت مشارکت داشتند.

دکتر سید مجتبی احمدی افزود:از ١١ بانک تجهیزات پزشکی در یکسال اخیر به تعداد ٢۴ مورد افزایش راه اندازی داشتیم که علاوه بر مساعدتهای بالای خیرین میزان ٨۴١ میلیون و 600 مورد مشارکت از طرف هلال احمر استان انجام شد.

وی افزود: در سال گذشته 216 میلیون تومان و امسال حدود 340 میلیون تومان مبلغ مددکاری بیمارستانی تخصیص یافته و مساعدت شده است.

به گفته وی، مشارکت خیرین 424 میلیون تومان را در این بخش کمک خیرین داشتیم و عملکرد خدمات درمانی نیز در یکسال اخیر حائز افتخار بوده است.

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی افزود: توفیق اینکه نیازهای مردم از طرف خدا به ما ارجاع میشود برای مددکاران موهبت است.

وی افزود: این خدمات انسان دوستانه واجد این پیام است که باید مدام در حرکت و در حال طلب برای خدمت باشیم.

وی ادامه داد: بنا به فرصت مغتنمی که داریم به حد توان و وسع خودمان باید در رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی همچنین تسکین آلام بشری را رسالت اصلی جمعیت هلال احمر به خصوص در ایام کرونا دانست و گفت: اعطای 830 هزار ماسک با مشارکت یک مجموعه و شرکت خصوصی از کانال جمعیت هلال احمر استان برای تقدیم به مردم اتفاق ارزشمندی بود که در ماههای اخیر انجام شد.

وی با اشاره به درخشش خانه هلال دیزباد گفت: در مدت کوتاهی تعداد 30 خانه هلال در منطقه دیزباد و فیروزه راه اندازی شد که ستودنی است.

در قسمتی از این آیین محمودرضا آبسالان معاون داوطلبان و رضا مومن زاده مسئول حوزه مددکاری داوطللبان هلال احمر خراسان رضوی به ارائه گزارش عملکردی از حوزه مددکاری و داوطلبان پرداختند.

گفتنی است در خاتمه این مراسم با اعطای تمبرهای ویژه و لوح تقدیر و نشان داوطلبی هلال احمر از اقبالی و نیز خانمها قورزهی، یزدان طلب به عنوان مددکار منتخب تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha