کد خبر: تجارب-دو-تن-از-اعضای-هیات-علمی-دانشگاه-ع
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۸:۰۲

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر حمید اعتماد رضائی جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات و دکتر ژاله شریعتی فوق تخصص روماتولوژی و از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ضمن توصیه به انجام واکسیناسیون در دوره همه گیری کرونا به ویژه برای گروه های هدف بیان داشتند انجام واکسیناسیون کرونا از هر نوعی که باشد موجب افزایش ایمنی بدن و جلوگیری از مرگ و میر ناشی از کرونا می شود.

دکتر اعتماد رضایی با بیان اینکه در کشور کانادا واکسن استرازنکا تزریق می شود و من و همسرم نیز  مشمول واکسیناسیون بودیم اظهار کرد: پس از تزریق این واکسن دچار علائم خفیف همچون تب و بدن درد شدیم که بعد از 36 ساعت به طور کامل بهبود یافتیم.

دانشیار گروه مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در حال حاضر در انتظار دریافت دوز دوم این واکسن در کشور هستم تصریح کرد: همه ما پیرو علم هستیم و علم پزشکی نظری به جز انجام واکسیناسیون برای افزایش ایمنی بدن در مقابل بیماری را ندارد.

دکتر ژاله شریعتی نیز با بیان اینکه بر اساس پروتکل های جهانی و اعلام سازمان جهانی بهداشت، در زمان همه گیری و پاندمی دریافت هر گونه واکسن برای افزایش سطح ایمنی و جلوگیری از خطر مرگ لازم است اظهار کرد: به نظر می رسد در شرایط حاضر با توجه به همه گیری و درگیری با موج چهارم کرونا، گروه های هدف که مشمول دریافت واکسن شده اند نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

استاد گروه روماتولوژی با بیان اینکه در کشور کانادا بزرگسالان واکسن استرازنکا دریافت می کنند و بر این اساس من و همسرم این واکسن را دریافت کردیم اظهار کرد: دوز اول این واکسن را درکشور کانادا دریافت کرده ام و در حال حاضر در انتظار دریافت دوز دوم آن در پایگاه های واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha