کد خبر: تبلت-و-سیم‌کارت-دانش-آموزی-از-محل-درآم
۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۰۶

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت،احد آزادی خواه با اشاره به ضرورت تمهید مقدمات برای شروع سال تحصیلی سال جدید، اظهار کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و توجه به زیرساخت‌های آموزش مجازی که از اهمیت بالایی برخوردار است سایر دستگاه‌‎ها نیز باید به یاری آموزش و پرورش بیایند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش اقدامات بسیار مثبت و قابل توجهی در زمینه آموزش مجازی انجام داده است، افزود: کشور ما در زمینه آموزش مجازی هیچ تجربه‎‌ای نداشت و اقدامات وزارت آموزش و پرورش قابل تقدیر است تا در دوران کرونا آموزش به دانش آموزان متوقف نشود.

وی ادامه داد: متأسفانه زیرساخت‌های آموزش مجازی در کشور با مشکل جدی مواجه است و این و مسئله نیز در حوزه مسئولیتی سایر وزارتخانه‌ها است و باید به مسئله آموزش در سال جدید نگاه فرا دستگاهی داشت.آزادی خواه یادآور شد: در حال حاضر وزارت ارتباطات برای توسعه شبکه اینترنت در سراسر کشور وظیفه اصلی را دارد و باید در این زمینه اقدامات جدی صورت دهد.

آزادی خواه اضافه کرد: قطعا یکی از اقدامات، در راستای دسترسی راحت‌تر دانش آموزان به آموزش مجازی باید  اعطای سیم‌کارت رایگان به دانش آموزان و معلمان باشد.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون فرهنگیان مجلس یازدهم، آموزش مجازی قطعا برای اپراتورها سودآور است و باید از محل همین درآمدها برای دانش آموزان تبلت‌هایی را با سیم‌کات ویژه دانش آموزش برای دانش آموزان تهیه کرد تا با شروع سال تحصیلی دانش آموزی که از این امکانات محروم باشد در کشور نداشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha